onsdag, april 23, 2008

I don't ork

Helt plötsligt känns det som det inte kan bli nån uppsats av det ämne jag hade tänkt, och absolut inte någon c-uppsats. Samtidigt insåg jag att jag har en liten fempoängsuppsats i min andra kurs också. Och att det är valborg om en vecka. Och att det alltså är jäkligt bråttom. Jag insåg även att planerna för sommaren inte alls är klara.
Och till råga på allt tidningstjafs. En vän tog tag i ett problem, jag orkade inte, och nu skrivs det till mig på msn och rings på mobilen men jag orkar fan inte. Jag är KLAR! Jag har inget mer med tidningen att göra!

Som farmor sa: "Men slå ihjäl han då!?" Hon är ball hon, min farmor.

Solen skiner, jag ska träna snart, och sen sitta i puben lite, dock utan att dricka, äta eller jobba.

Har köpt jordgubbar.

På fredag får man pengar, då ska jag köpa rött läppstift och pollenmedicin.
Förra veckan när jag skulle köpa mat nekades köpet bägge gånger för att jag hade för lite pengar. Vem behöver mat?

Jag. Jag behöver mat. Så jag tog mer av sparpengarna. Jäklar.

Om jag faktiskt skulle få en plats på utgrävningen i Italien i sommar kommer jag nog inte ha råd med den. Speciellt som jag inte kan söka några sommarjobb förrän jag vet hur sommaren blir. Och då är det redan för sent att söka jobb. Gah, jag blir tokig. Jag ska nog sälja en lunga eller nåt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Behöver du lite peppning? Pepp, pepp!