tisdag, april 22, 2008

Vadan detta?

Jag vaknade halv sex imorse och kunde inte somna om. Låg och drog mig en halvtimme, sen tänkte jag att it's meant to be!, fixade frukost, satte igång lite klassisk musik, och började skriva en disposition till uppsatsen. Det är en väldigt torftig disposition, men nu är den skickad till handledaren och jag är sugen på att läsa en massa olika artiklar! Härligt.

Nu ska jag iväg och träna lite innan jag läser mer och sen är barnvakt på eftermiddagen.

Solen skiner!

Helgen var rolig på alla sätt och vis. Jobbade 17-03.30 i fredags, och på lördagen var det damsupé med djungeltema. Bra förfest, bra middag, bra släpp, bra efterfest. Och, för att härma Lisen, bra bilder. Hihi.

Nä, dags att packa träningsväskan kanske. Hade hoppats på systersällskap, men har inte fått svar på nåt av de tre sms jag skickat så jag tror inte hon är på :p

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vissa sover på morgonen. Och kvällen.

Anonym sa...

Najs att se att nån annan använder ordet vadan ;-)//Emilia