tisdag, juni 01, 2010

Ventilering

Idag hade vi den första delen av ventileringen. Trots intag av aningens stor mängd alkoholhaltiga drycker under gårdagskvällen lyckades jag gå upp och läsa igenom två examensarbeten imorse. Ventileringarna förflöt smärtfritt, jag var varken opponent eller respondent. Imorgon är det däremot min tur, först ska jag opponera och sedan ska mitt och Ms exjobb ventileras. Sen blir det vin! Vi stod i mastodontkö på systemet för att få köpa vin till klassen. Om vädret är med oss springer vi ut i parken bredvid skolan när vi är klara och skålar för varandra!

M pratade med vår handledare i en paus och fick veta att hon är väldigt nöjd med vårt arbete, och att hon "fick gåshud bara av att prata om det". Underbart! Hoppas att examinatorn också godkänner oss. Handledaren har tydligen meddelat henne att hon tycker vårt arbete är "väldigt, väldigt bra".

Det kan behövas. Hoppas att allt går bra imorgon!

Inga kommentarer: