lördag, april 25, 2009

Actionkväll..?

Robinson är inte så spännande trots allt. Fryspizzan från ica var inte heller spännande - däremot fick jag en dos spänning av all rök som kom från nåt guck i ugnen.

En godispåse och lite The IT Crowd gör mig sällskap ikväll. Screw hemtentan. Men imorn ska jag upp vid 7 igen, hoppas på samma morgoneffektivitet som jag hittade idag. Fast vad säger man, lightning never strikes twice?

Idag ringde en gammal vän (gammal som i väldigt länge sen vi sågs eller hördes mer än på msn, inte gammal som i tant) för att fråga om råd och bolla tankar. Sjukt roligt faktiskt.

Det känns som jag har mycket som vill ut, som jag behöver skriva av mig om, men det försvinner någonstans på vägen. Luften liksom går ur, tankarna kommer av sig. Dags att krypa ner i sängen och kolla lite mer The IT Crowd. Det är roligt och lättsamt och kräver ingen tankeverksamhet.

1 kommentar:

Anneli sa...

Jag ÄLSKAR IT crowd!