fredag, februari 29, 2008

Oj!

Vad var det som just hände?

Med inköpslista och påsar i väskan gick jag mot ica för att inhandla mat, som jag är i desperat behov av. Som av en osynlig hand knuffades jag vänligt in i Studentbokhandeln. Nu är jag hemma igen, utan någon mat. Däremot äger jag numera:

Antikens historier, Alf Henrikson
Harry Potter and the half-blood prince, J.K. Rowling
Pilgrimsresan, Paulo Coelho
Fröken Smillas känsla för snö, Peter Hoeg
Den osynliga väggen, Harry Bernstein
Tills jag finner dig, John Irving
Liftarens guide till galaxen, Douglas Adams

Det var 40% rabatt på alla böcker. Det kanske förklarar det underliga fenomenent som nyss skedde.

Nu ska jag tvätta för andra gången idag, sen blir det lunch. Vad jag nu ska äta? Potatisbullar kanske. Och sen alltså IKEA. Igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du framstår som oförskämt rik... Kul för dig!