tisdag, februari 05, 2008

Panik panik panik, hyperventilation!

Framtidsplaner? Mening med livet? Bli när jag blir stor?
Aaaaaaaaaah! Borde resa. Skita i att plugga. Blir ju ändå ingenting.

Lillasyster pratar om polmag, storasyster är snart lärare, kusin läser till civilingenjör, lillkusin kan rita. Jag är inte bra på nåt och inte intresserad av nåt.

Kusinernas mamma som skrattade åt mig när jag sa att jag ev kommer läsa mer antiken och sen lägga till museologi.

Snart har jag läst i två år, har då fyra år kvar med csn. Ska jag läsa en ordentlig utbildning tar det nog fyra år. Så jag måste bestämma mig nu.

Gosh, tryck över bröstet, jobbigt att andas.

Jag måste bort. Vafan gör jag här egentligen???

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ordnar sig. Spara alla stipendiepengar så har du ett extraår. ;)