fredag, mars 21, 2008

Hm

Ja nej alltså... jag vet inte... Jag sa till frisören att jag ville ha förändring, och det fick jag. Verkligen. Jag är numera korthårig. Tyckte det såg helt okej ut när jag gick ut från frisören, bara väldigt väldigt ovant, men hittills har jag bara fått negativa kommentarer (alternativt tystnad, ett sätt som åtminstone jag själv använder för att slippa ljuga när jag tycker något inte är fint). Ah well, det växer tillbaka. Jobbigt bara att träffa tjocka släkten imorn om man känner sig ful i huvet :/

Kameran och jag har bekantat oss lite. En hel del finesser måste jag säga. Gick ut på en liten fotorunda idag, men så fort solen kom fram lite och jag skulle knäppa Kaspian så druttade han omkull framstupa i en vattenpöl. Då gick vi in.

1 kommentar:

Elisabet sa...

Jaag tror att du passar tokbra i kort hår! Det är alldeles för lätt att läsa in andras tystnad eller dylikt som dåligt, det beror oftast på att man själv liksom letar efter deras misstycke... De är också ovana, så bli inte ledsen. Glad påsk!