torsdag, maj 15, 2008

Babbel

Jag hade planerat att göra en grej igårkväll, som jag egentligen inte alls var sugen på. Timmarna närmade sig och jag bara grämde mig. Åt gammal köttfärssås och hoppades bli magsjuk, gick med världens minsta och långsammaste steg hemifrån för att förhoppningsvis komma för sent... Men, döm om min förvåning, det var ju trevligt! Det kanske man borde göra om.

Jaha nähä, nu ska jag titta på min disposition igen. Deprimerande när jag kände att Yes, jag har planerat hur uppsatsen ska se ut! och sen samma dag fick ett mail från handledaren där hon skrev att Alla nu börjar bli klara med sina uppsatser, nu är det dags att gå igenom formalia med mera en sista gång. Eeeh. Va? Formalia? Jag har inte skrivit nåt. Tant! Tror dock jag ska ta mig iväg och köpa en liten vinare, något som flera har tipsat om. De verkar anse att den värsta skrivkrampen och prestationsångesten kan minska om man har druckit ett glas. Allt är värt ett försök just nu.

Jag vill köra singstar, gå ut och svira, leka med Kaspian, städa, tvätta... allt lockar så mycket! Tur att det somriga vädret är borta nu iallafall....

Inga kommentarer: