tisdag, maj 06, 2008

Haha!

En gång för länge länge sen hade jag en brevvän i Turkiet. Denne f.d. brevvän kontaktade mig på facebook. Kul, tänkte jag, undrar varför jag slutade skriva till honom förresten?
Det blev sen väldigt tydligt när jag fick ett meddelande av honom:

"I am in Antalya, the pearl of Turkey on the south coast of Mediterranenan for a few years... I am working on the boat... If you come to here ı can show you paradıse and we can rıde horse together,,"

Tack men nej tack. Jag gillar inte hästar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, och du tvingade på mig en kusin som skickade armband och sa att jag var vackrast i världen och blablabla. Creepy.

Anonym sa...

Och du tvingade på mig hans lillasyster... Haha.

Anonym sa...

Hellre syster än kusin!
:D

P sa...

... Det är fint att dela med sig?! :)