torsdag, juni 19, 2008

Midsommarplaner

Nu åker jag snart till skärgården för att spendera midsommar där i någon liten stuga med utedass. Vi ska vara drygt tio personer tror jag, varav jag känner en. Men det blir nog bra, Gustav får se efter mig så ordnar det sig. Har med mig en bok också, heh.
Åker tillbaka till Uppsala på lördag eller söndag (eller tidigare om människorna är dumma, hehe), och planerar att åka hem till föräldrarna på söndag. Oj, vad tajt det blir om jag åker från skärgården på söndag också. Kanske får åka på måndag istället? Sen blir jag hos föräldrarna till nästa lördag, 28e, då tar jag o Sven tåget ner till Småland för att sedan åka vidare till Roskilde. Direkt efter Roskilde åker jag och Helena ut i Europa för tre veckors tågluff. Ujuj, det börjar dra ihop sig.

Trevlig midsommar!

Inga kommentarer: