fredag, juli 06, 2007

Hipp hurra!

För att ni inte ska tro att jag helt grävt ner mig i ett surt dike (?) kan jag berätta att min lilla lilla syster fyller 19 idag! Herrejösses vad vi alla blir gamla snabbt.

Stackarn fick en brakfrukost på sängen av mig, à la hotel, men jag tror hon åt upp allt. Omelett med tomat, paprika och basilika, varm baguette, njalla med leverpastej, vindruvor, filmjölk med nyplockade hallon och blåbär, mjölk, vatten, och nån liten äppelbakelse. (Med ett stearinljus på, det fick symbolisera en tårta.) Jag tror att hon till slut fick i sig allt.

Ikväll kommer Kaspian med familj för att gratta Anneli, skoj skoj. Jag hoppas på fint väder så att jag kan gå ner till sjön med honom...

Imorgon ska jag träffa tjejerna, ska bli skoj.

Nu borde jag kanske sätta igång och röja i rummet. Alla gamla kläder borde jag åtminstone hinna gå igenom idag. LÄsa lite i Den lille vännen bör också hinnas med.

Inga kommentarer: