onsdag, november 28, 2007

Halledudanemej...

... vad jag fryser! Nåt otroligt!

Har varit och simmat. På ett år har jag simmat åtta gånger. Tur att jag inte köpte ett terminskort, ehe.

Efter simningen tog jag en snabb tur på stan i jakt på julklappar. Hittade inga, men däremot två tröjor till mig. God Jul Pernilla!

Jag har inte kvittot till datorn nånstans. Ytterst frustrerande. Ska se om jag har några skivor så jag kan omformatera den, det kanske hjälper. Annars är det reparation som gäller, då ska jag önska mig den betald i julklapp/födelsedagspresent... för nu står jag inte ut med att datorn krånglar längre...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tror vi har kvittot. Har svurit över att det ligger och skräpar femtusen gånger. Så jag har säkert slängt det. Så går det när man lämnar grejer här.
Men du betalade ju med internetbank, så du kan ändå bevisat när du handlade den.

P sa...

Nä, på mitt konto står ju bara att jag skickat över si ochså mkt pengar till dig.. eller om det var Johan.. det var ju ni som betalade till företaget.. men tror du det gills att visa upp kontoutdrag bara? Vad gäller eg för att få reklamera?

Anonym sa...

Du måste bevis att du köpt den av dem. Och det kan du ju göra med ett kontoutdrag. Jag kan be Johan kolla. Ungefär när var det?

P sa...

Oktober förra året. Så måste ju veta om jag köpte extra. Men det kanske jag kan få reda på om jag pratar med dom.. men tror jag behöver nåt kund- eller ordernummer eller nåt...?