lördag, november 03, 2007

Och bilen går bra?

Allt detta galej och fläng tänker nu, hur ligger det då till med studierna? Jo tack, dom går. Olika bra förvisso. Men än är det nog ingen panik i hönshuset. Igår skrev jag tenta i socialpsykologin, jag tror att den gick bra trots bristfälligt pluggande. Och jag skriver pm i antiken också, det är snart klart, och deadline är för 26 timmar och 30 min sen. Jag har aldrig missat en deadline förut, det blir spännande att se vad som händer när man skickar in för sent. Jag tror att jag inspirerats lite av veckans citat i min kalender:

Jag älskar deadlines. Jag gillar det svischande ljudet de gör när de flyger förbi.
/Douglas Adams

Det var en klok karl det där, det ser jag det.
Och egentligen är det nästa veckas citat, men jag tjyvkikade lite.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe. Ja deadlines är fascinerande ting.