torsdag, november 29, 2007

Shalalalala

Tydligen fungerar eftersändningen inte alltid. Min räkning från tele2 hamnade hos syster, där den även försvann. Jag ringde i måndags och bad att få en ny räkning, då fick jag även säga min nya adress både en och två gånger så att posten skulle skickas direkt till mig. Efter samtalet kopplades jag till en kvalitetsundersökning där de ställde fem frågor, bland annat undrade de hur väntetiden och bemötandet varit. Jag knappade in högsta betyg för fyra av fem frågor.

Igår kom räkningen. Skickad till min gamla adress. Får jag ändra mina svar i undersökningen?

För övrigt är det två räkningar, där det står olika saker jag inte förstår, och med ett betalningskort bifogat. Jag tänker inte gå till nån bank heller. Men varför finns inget ocr-nummer? Nåväl, jag får granska räkningarna sen igen och se om jag blir klokare.

Inga kommentarer: