torsdag, november 29, 2007

Roligt med grannar

Grannar är ju något jag en stor del av mitt liv haft lyxen att vara utom, om man bortser från farföräldrarna som bor i samma hus som min familj. Dock har jag insett att just grannar kan bjuda på en del underhållning.

I huset mitt emot byggs och fixas det.




Jag har sån lust att skriva en liten lapp, kanske att sätta på dörren.

"Det är inte bra för miljön att ha lampan i badrummet tänd dygnet runt. Jag har även det blygsamma förslaget att ni kan testa att stänga dörren när ni använder toaletten."

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihihi.
(Har du änrat inställningar? Om jag inte har blogger-konto, eller google-konto kanske det heter, får jag inte lämna min adress. Elakt.

Ordnungswidrig sa...

haha. skönt att bo på högsta våningen så man slipper såna peeping-toms som du.