onsdag, november 21, 2007

Hantverkarbesök


Efter två veckor med ofungerande taklampa komjag hem och fick se detta. Så såg det sedan ut i ytterligare en vecka innan någon kom och fixade.


När denna någon kom och fixade passade jag på att låna en grunka som jag kunde laga skrivbordet med. Underbart. Insexnyckel tror jag han sa att det heter. En sån kanske jag kan önska mig till jul. Eller, nej, ett nytt skrivbord vill jag hellre ha. Det jag har måste ju vara anpassat för småväxta. Eller sysslolösa människor som inte behöver ett funktionsdugligt skrivbord utan snarare lite visuell utfyllnad i rummet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

En sån fick jag av pappa när jag flyttade hemifrån. Du skulle sagt till! :)

P sa...

Haha jag fick inga såna saker alls. Har köpt några skruvmejslar, men det klarar man sig ju inte långt på visade det sig :p