torsdag, januari 17, 2008

Gör om gör rätt

Jag är skaplig sugen på att ändra utseende här. Men jag vet inte hur man gör. Kanske borde jag även byta mig bort från blogspot - har fått veta att de som inte har några konton inte kan lämna kommentarer...

På tal om utseende har mitt paket från h&m blivit försenat. Typiskt. Är det nån gång jag behöver uppmuntran är det nu. Förresten måste jag ju ha något att ha på mig på fredag. Just nu strejkar jag de flesta av mina plagg eftersom de sitter åt över min numera utbuktande mage. Nu lät det nästan som jag är gravid, men så är inte fallet. Jag är bara... rund å go. På magen. Ingen annanstans.

Varför kan man inte punktbränna fett när man uppenbarligen kan punktsamla det?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo. Nu kan man. Det ändrade de efter klagomål. :)