måndag, januari 21, 2008

Och hur var det med...

... den däringa hemtentan?
Klockan fem somnade jag i torsdags. Upp 9 på fredagen, direkt till datorn och hemtentan. Klockan tre var jag färdig med själva texten (skit i eget exempel, skit i slutsats, kör kör kör!), tjugo i fyra hade jag skrivit ut och korrigerat fel i språket mm. På med kläder, maila dokumentet till urkund, in med ett gäng tuggummin i käften, printa ut dokumentet, och sen kuta till skolan där jag lämnade in strax innan deadline. Dvs strax innan klockan fyra. Då hade jag varken ätit lunch, duschat eller borstat tänderna. Fräsching.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hörrududu, det där du skrev för ett tag sen om att man bara kunde kommentera om man har ett konto...stämmer det? Jag har ju kommenterat iaf nån gång...

Anonym sa...

Du vet att du högst troligt inte kommer dö inom de närmsta åren va? Varför inte dra ut på kurserna lite och kanske nöja dig med att läsa 80%? Låter som om du skulle behöva sänka kraven och farten litegrann babe.:)

<3