måndag, augusti 23, 2010

Kvällsmys

Kör lite pirater och noblesse så här på kvällskvisten. Dagen har annars ägnats mest åt nationsfix och installering av trådlös router. Nu har jag internet på båda datorerna! Och jag lyckades installera det helt själv, mycket nöjd. Nyss bytte jag även en propp helt själv - och överlevde! Tydligen går propparna här hela tiden, jag fick nyss tips av hon som bodde här innan att utveckla ett system för vad jag kan ha igång samtidigt. Chevrétoasten efter joggingturen fick vänta lite, men till slut löste det sig. Hm... ugn, laptop på laddning, kyl, frys, taklampa.. router, taklampa, tv och dator... där gick tydligen en gräns i alla fall. Det ska jag försöka komma ihåg. Blir nog lite lättare att hålla nere elförbrukningen med hjälp av proppar som går ihop med elräkningen som väl kommer om nån månad...

Inga kommentarer: