måndag, augusti 16, 2010

Paparazzi

Idag ska jag leka paparazzi. Det känns inte helt bekvämt, men blir säkert bra på något sätt. Ska först hänga på nationen och försöka få sex bra bilder på temat miljö & människor. Måste läsa på en gång till om hur man skildrar olika stämningar och så, så behöver jag kanske inte tillbaka och fota imorgon. Sedan efter lunch ska jag fota stackars G som en skrämmande vuxen för slutuppgiften i digital bildbehandling, antingen för något budskap om att stoppa barnmisshandel eller något om alkohol. I eftermiddag bär det av till ica för att fota någon i kassan till uppgiften att fota och förmedla min uppfattning om nåt jobb. Och inatt kanske ett hotell. Om det här går som det ska är jag sedan färdigfotograferad. Sedan återstår bara dokumentationstexter till alla uppgifter, bildbehandling på dibild-uppgiften, samt ett skriftligt prov. Det kan gå. Håller tummarna.


Inga kommentarer: