torsdag, augusti 19, 2010

Plugghets

Kom igen Pördy, bara en uppgift kvar i distanskurserna nu! Bilderna till den är redan tagna, strunt samma att dom inte är så bra! Kom på något smart och skriv nu, skriv för glatta livet. Så är det över sen. Kom igen Pördy!

...

Är man illa ute när man börjar pep-talka sig själv? Jag har idag skickat in den näst sista bilduppgiften, det blev till slut bilden på kassörskan samt i hotellet. Igår gjorde jag en tenta som jag blev underkänd på. Idag fick jag försöka igen, och det gick betydligt bättre. Sen avslutade jag sista uppgiften i andra kursen, men fastnade totalt i säkert en timme när jag slutligen skulle bestämma i vilken ordning de tre bilderna skulle komma. När den uppgiften var inskickad märkte jag förvånat att det fanns en tenta även till den kursen, så då gjorde jag den också. Gick fint.

Nu en sak kvar. Sex stycken bilder; miljö och människor. Tittar på andras insända uppgifter, och de fotar så fint och skriver så bra! Suck... Men det är inte läge att vara perfektionist med en dag kvar till deadline. Och man kan ju inte vara bra på allt.

1 kommentar:

Lisen sa...

Hahahaha, sen när började du kalla dig själv för PÖRDY??