fredag, augusti 20, 2010

Yay!

Har skickat in den sista uppgiften nu. Egentligen borde jag kommentera några andras bilder lite, men får se hur det blir med det... Tidigt imorgon ska jag ner på nationen och börja fundera på utställningen vi tänkte ha på kulturnatten. Klockan 12 ska jag sen berätta kloka saker om det under ett lunchmöte. Hehe.

Förutom en sjuhelsikes(?) pluggdag har jag även varit ute och joggat! 40 minuter idag, 40 minuter i förrgår. Känns bra. Musik i ena örat och så massa skitsnack med H - man märker ju knappt att man tränar då. Efter det tog jag ett långt, varmt bad ihop med en bok. Jag lärde mig dock den hårda vägen att det här badkaret fylls upp bra mycket fortare än det hemma hos mina föräldrar. Badkaret var... helfullt. Som optimisten skulle ha sagt. Eller, kanske snarare överfullt.
Nu är det sovdags!

Inga kommentarer: