torsdag, augusti 19, 2010

Lista

Äsch. Orka plugga. Inte tillräckligt hetsigt än, känner inte pressen... dumt, jag vet. Istället kan man, hm, lista saker som är fint med egen lya! Jaa!

* Jag kan laga mat och diska när jag vill.
* Jag har världens finaste dammsugare.
* Jag kan gå runt utan bh hela dan om jag så vill. För att inte nämna hotpants. Visserligen gjorde en tjej i korridoren alltid det, men...
* Jag kan lyssna på musik medan jag lagar mat eller diskar. Likadant kan jag lyssna på tv vad jag än gör.
* Jag har ett badkar.
* Jag har skrivbord, soffbord OCH matbord. Underbart.
* Jag har två fönster med massa murgröna på Göteborgs mur som utsikt.
* Jag har massa bra förvaringsmöjligheter (efter viss hjälp från föräldrarna med skjuts och borrande).
* Jag får vara ifred, och kan umgås med folk när jag vill, om jag vill och framförallt med dem jag vill.
* Världens finaste laptop bor här.

Hmm det kommer nog mera efterhand. Plugga var det? Hrm.

1 kommentar:

Veronika sa...

Hallå! Hjälp från mig också. Jag skruvade ju lite.