tisdag, juni 12, 2007

Jahaja

Det var ju typiskt. Nu har datorn pajat. Min nya fina duktiga dator har helt plötsligt blivit sjukt långsam och hackig. Allt på grund av den där jävla SonyEricsson-skivan. Och ändå installerade jag ju inte ens skiten.

Jag tror att Johan ska kolla på datorn imorgon kväll iallafall. Hoppas han kommer på nåt bra, för fortsätter datorn att bete sig så här kommer jag börja gråta.

Imorgon blir det till att ta sig upp och in till nationen för att flytta möbler och så ur ett rum som ska bli målat. Är inte så sugen, men engagemanget i allmänhet verkar lågt så jag åker dit.

Det blixtrar långt bort, men ingen åska hörs.

Nu ska jag borsta tänderna och sen sova.

Oj jisses vilken spännande och informativ blog jag har ^^

1 kommentar:

Anonym sa...

Dagens I-landsproblem ;-D