måndag, mars 02, 2009

Livstecken

Jag är simduglig och simmar på som fan. Just nu känns det som att jag kan simma länge till, det är en ovan känsla.

Jag letar sommarjobb som varken kräver att man har körkort, att man ska jobba hela sommaren, eller att man har fem års arbetslivserfarenhet. Hittills går det inte strålande.

Plugget är som det brukar, kanske något intressantare än förra terminen, men fortfarande ger jag mig själv mycket mer fritid än jag borde. Jag gillar fritid.

Jag kommer sluta träna nu. Eftersom jag ändå aldrig går till gymmet känns det som ett väldigt slöseri med pengar. Heja heja vardagsmotionen! (Heter det så?)

Jag tycker som vanligt att de som är med i melodifestivalen har för lite kläder på sig, och att programmet säljer ut sig med fånigt många delprogram och omröstningar.

Jag har köpt två växter. Och många skor. En ny säng är nästa planerade inköp, men jag väntar fortfarande på IKEA-sällskap. Att besöka IKEA är traumatiskt, och situationen blir värre av att jag även ska fatta vettiga beslut. Alltså klarar jag det inte själv.

Jag blir alltid lika arg när jag bestämt mig för att rita men efter en minut kommer ihåg att jag verkligen inte kan rita. Hur svårt kan det vara liksom?

Så, nu har ni fått efterfrågade livstecken. Fint!

3 kommentarer:

Hanna sa...

fritid är härligt härligt!

rita kan alla. sen beror det på vad man vill kunna rita iofs.

men ge det mer mer än 1 minut, för annars får du ju inte någon chans att blli bättre (=

Anonym sa...

Jag kan inte heller rita. Jag KAN verkligen inte.

Hanna sa...

jag vill se bildbevis isf! (=