fredag, mars 27, 2009

Storm, bad, fjös, bedjan

Det blåser storm ute, kall storm! Jag vill ta ett långt varmt bad, och så vill jag äta något gott... Eller krypa tillbaka till sängen och sova nån timme till, trots att jag nyss gjorde det. Det är ju lättare än att bada eftersom jag inte har något badkar. Jag är sugen på kladdkaka med grädde också, men det har jag inte heller hemma. Orken att baka? Nä, inte det heller.

Jag känner mig fjössjuk! Trött hela tiden, smyghuvudvärk bakom pannan/vid tinningen lite till och från varje dag, frusen och skruttig. Jag tänkte att tröttheten kanske hade något med pollen att göra, så då tog jag en pollentablett. Nån timme senare sov jag. Så jag vet inte.

För övrigt verkar jag vara lite bortglömd idag. Hallå världen här är jag! Säg hej! Snälla.

1 kommentar: