måndag, maj 11, 2009

Sommartänk

Det känns så väldigt värt att gå på en lektion där man med hjälp av oh-bilder får veta hur man skriver en uppsats. Där en av oh-bilderna innehåller de vanligaste svenska förkortningarna. Bra, väl spenderad tid. Precis den information jag hoppades på. Suck.

Jag har insett att jag kommer ha väldigt mycket tid i sommar. Själv antagligen, eftersom alla andra kommer ha saker att göra eller vara någon annanstans än i Uppsala. Shit vad jobbigt. Funderar på att åka till Irland en sväng om det går några billiga flyg, stanna där en långhelg kanske. Ska nog ta och höra med H om han har nån ledig tid så att han kan ta sig an mig.

Planerar även någon sista minuten med N. Vad mer kan jag hitta på? Som helst inte kostar alltför mycket. En hel sommar där jag bara sitter på mitt rum, ensam i stan (alternativt på landet) kommer jag inte klara.

1 kommentar:

Anneli sa...

Vi sitter ju iaf i samma båt. Förutom 13-31 juli..