måndag, maj 18, 2009

Tillbaka

Saker har ibland en förmåga att lösa sig på ett bra sätt. Jag klagar verkligen inte på det, utan tar full fart framåt och hoppas att en balans är närmare nu än förut. Viljan och känslorna finns ju, det enda man kan göra är att vara ärlig och uppriktig både med det som känns bra och det som känns mindre bra. Antar jag? Och det är kanske inte så bara. Man kanske till och med kan komma väldigt långt på det.

Jag sitter i mitt syrendoftande men alltför mörka rum och delar min uppmärksamhet mellan uppsatsjobb, musik och internet. Är det det som kallas att ha flera bollar i luften? Jag känner mig nöjd med mitt uppsatsämne än så länge; det jag läser är intressant! Så känner man ju inte med allt plugg direkt. Nu återstår respons från läraren via mail, eller så får jag vänta till grillningen under grupphandledningen imorn. Usch.

Inga kommentarer: