tisdag, september 18, 2007

Desperate

Dagen närmar sig sitt slut. Myser i sängen framför Desperate Housewives.
Ni kanske vill veta hur danspasset gick? Det var ett pass för nybörjare och skulle vara enkelt. Bidup, fel. Spark och steg och rörelser och HOPP och snurr och slide och salsa och jag vet inte vad. 45 minuter av det, och jag kan väl skriva nåt i stil med vad jag såg att syster gjort på sin blog: Jag stog mest där och skuttade lite för mig själv. Svettiga och tillintetgjorde körde vi ett core-pass 30 min direkt efteråt. Så jäkla jobbigt! Men ändå kul och fokuserat, och man har ju sin egen kropp som motstånd och jobbar efter sina egna begränsningar. Det vill säga står kvar stilla i en typ still armhävning på knäna när alla andra står typ still armhävning på fötterna, som de dessutom rör. Jag och du syster, jag och du.

Imorgon är det seminarium klockan åtta. Det kan ju inte gå mer än fel som tur är. Och hittills verkar inte läraren vara en sån som slumpvis väljer ut folk att förhöra, utan det är mer öppna diskussioner.

Oj nu är reklamen slut!

Inga kommentarer: