fredag, september 28, 2007

Jag?

Jag googlade just på mitt namn. De vanliga sakerna om mig kom upp, dvs att jag är en bibliotekarie i Vetlanda, men även en grej från gymnasiet och en från nationen. Men sen var det en annan, som jag inte sett, som rörde Uppsala. Jag gick in och tittade, och det kan ni också göra, och.. det måste väl vara med? Jag var med i den där tävlingen för några veckor sen, och det var i skolan (dvs HumC). Men, om jag har vunnit, borde de inte höra av sig till mig då? Jag minns inte om man skrev ner mail eller telefonnummer.. kanske skrev jag otydligt?
Ska jag gå dit och hoppas att jag är den enda jag i Uppsala? Tänk om bibliotekarien flyttat hit från Vetlanda? Fast jag kollade på mitt namn i Uppsala och fick bara upp mig själv... Jag får nog gå dit och hoppas på det bästa helt enkelt!
Jag såg att det var ett tag sen uppgifterna lades ut på sidan, men det får ändå vänta tills på onsdag tidigast. Dvs efter tentan.

Tillägg: Men jag vinner ju aldrig nåt! Åh vad spännande det här är =)

Tillägg igen: Jag är inte recentior. Fast jag var ju det förra året. Och dom sa inget om att tävlingen bara var för reccar, ju.

Inga kommentarer: