tisdag, september 18, 2007

Haha!

Såg att syrran hittat ett kul test. Som jag också gjorde. Bör jag oroa mig?? *asg*
Nä, jag tror att jag går och lägger mig istället.

DisorderRating
Paranoid Personality Disorder:High
Schizoid Personality Disorder:Moderate
Schizotypal Personality Disorder:Moderate
Antisocial Personality Disorder:Low
Borderline Personality Disorder:Low
Histrionic Personality Disorder:Moderate
Narcissistic Personality Disorder:Moderate
Avoidant Personality Disorder:High
Dependent Personality Disorder:Moderate
Obsessive-Compulsive Disorder:Low

-- Take the Personality Disorder Test --
-- Personality Disorder Info --

2 kommentarer:

Ordnungswidrig sa...

oj. det där är ju ett DSM-IVr-test. avoidant: extreme social discomfort and timidity; feelings of inadequacy and fearfulness of being negatively evaluated.
paranoid: an unwarranted tendency to interpret the behaviour of other people as threatening, exploiting, or harmful.
dessa två är de vanligaste. Man behöver bara vara orolig när man börjar få höga poäng på antisocial, för då är man psykopat =)

Elisabet sa...

Haha tog testet jag med och fick high på två motsatser, schizotypal och histrionic... Är man personlighetskluven då? Hmmm. Lagom paranoid och narcissistisk, men det visste jag redan :0)