söndag, september 02, 2007

Struligt

Det går inte att logga in på mitt internetkonto, varken idag eller igår. Efter att ha väntat och väntat på att supporten skulle öppna kl 14 satt jag sen med en ständig upptagetton i örat i två timmar. När jag äntligen fick prata med supporten berättade hon att det är många som inte kommer in på sina konton nu men att administratörerna jobbar på det. Till kvällen trodde hon att det skulle vara löst.

Kvällen är här och fortfarande fungerar det inte. A i korridoren kom in och loggade in sig själv, eftersom hennes konto funkar, så nu har jag kunnat surfa lite iallafall. Skönt. Fast det blev inget av att beställa kurslittratur som jag hade tänkt, vill vara säker på att jag kan betala innan jag beställer :p

Nu slutar filmen. Hoppas att jag hittar till föreläsningssalen imorn. Och att det finns snälla människor där. Och att kursen inte är för svår. Iiih!

Inga kommentarer: