måndag, februari 05, 2007

Skor



I veckan köpte jag ett par skor, söta och fina, men de kostade 440 kronor och är sådana som ALLA andra har. Köpet kändes inte helt hundra med andra ord.

Idag var jag nere en sväng på stan för att träffa liten syster och få skivor av henne, då passade jag på att ta med mig skorna och lämna tillbaka dem.
Sen hamnade vi på skopunkten, där jag inte hittat några skor alls jag ville ha. Vips hade Anneli pekat ut flera par som var helt okej. Det hela slutade med att jag köpte tre par skor. För 648 kronor. Var jag ekonomisk eller inte?





Uppdatering.
Nu när jag ser bilderna skulle jag vilja byta ut de högklackade mot de jag lämnade tillbaka. Men det går ju inte.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tyckte att de tre från skopunkten var ganska likvärdiga. Samma användningsområde liksom. Plus att de dyra du köpte nån annanstans faktiskt var snyggare. Men, men. Man kan aldrig ha för många skor. :)

Anneli sa...

Vadå, nu är det väl något fel... Det tredje paret var ju ett par ärtiga lackpumps?

Hanna sa...

fräsigt! kul med variation (:

P sa...

Veronika: True true. Jag provade förresten skorna jag köpte till dig, och jag tror att dom är för små... :/

Anneli: Nu är det tredje paret ett par ärtiga lackpumps! :)

Exante: Fräsigt var ordet ;)