tisdag, februari 27, 2007

Seg

Hjälp vad seg jag är. Orkar inte laga mat, så käkar ostmackor. Skulle luncha med några kursare innan lektionen kl ett, men jag vaknade så sent så jag hann inte. Egentligen borde jag läsa dom sista drygt hundra sidorna i boken innan lektionen, men jag orkar inte. Eller alltså, jag känner mig inte så motiverad bara. Fast det är en jäkligt intressant bok, "The Reign of the Phallus" heter den.
Igår var det jag och Emilia i köket, det funkade bra. Inte mycket folk, så då brukar man ju klara sig bra. Annat var det den där onsdagen, fy, jag drömmer nästan fortfarande mardrömmar om den kvällen.
Nä nu måste jag tugga fortare, börjar ju om en timme. Dags att hitta kläder och sätta på ett ansikte kanske. Om jag orkar. Dom har sett mig utan ansikte och med sunkkläder förr :)

Inga kommentarer: