måndag, april 16, 2007

För lite tid

Det händer lite för mycket saker tycker jag. Man vill ju vara med på allt och helst lite till, men dygnet har för få timmar, minuterna för få sekunder osv. Den närmsta framtiden ser än så länge ut som följer:

Måndag (dvs idag) Plugga.
Tisdag: Skola till fyra. Sen grisfest på nationen och eventuell utgång.
Onsdag: Bakis. Ämbetsmannarumsmöte. Plugga. Reggaeklubb på VG.
Torsdag: Bakis? Plugga förmiddag. Jobba eftermiddag.
Fredag: Plugga förmiddag, jobba eftermiddag.
Lördag: Fest ute i Sunnersta och fest här, vill hinna med båda.
Söndag: Bakis? Plugga.

Måndag: Skola. Fest med Gbg och Gotlands.
Tisdag: Skola.
Onsdag: Skola.
Torsdag: Skola förmiddag, jobba eftermiddag.
Fredag: Skola hela dan.
Lördag: Plugga?
Söndag: Jobba från 12 till (tror jag) 01.

Måndag: Jobba från 10 till cirka 06.
Tisdag: Jobba från 11 till den sittande sexan som väl börjar framåt 23. Festa, städa, sen festa lite till.
Onsdag: Skola 9-16. (Kommer dock med största säkerhet inte gå.)
Torsdag: Skola 9-16.
Fredag: Skola 9-15. Redovisa projektarbete, som ger betyget på det här momentet. (Det projektarbetet jobbar vi med fredag till fredag, och som ni förstår går mycket av den plugg- och lektionstiden bort.)
Lördag: Landskap och sen sexa, börjar 17.

Kanske bäst att jag fortsätter plugga på inför morgondagen, har en hel del till att förbereda. Har även en straffuppgift för att jag missade förra veckans lektion, den borde jag börja skriva på. (Jag tror att jag skjuter upp det av rent principiella skäl; jag tycker inte det är rätt att jag ska skriva tre sidor för att jag missat en lektion där halva klassen ändå är tyst, men trots det inte behöver göra nån extragrej.)

Inga kommentarer: