fredag, april 06, 2007

Hemma

För övrigt kan jag berätta att jag, trots en stor dos skepsis och negativitet, tog mig ända hem igår. Ungeför tre timmar tog det från dörr till dörr. Det som nästan är roligast när man är hemma är att både kyl och frys är fullproppade, och att man får ta saker från ALLA hyllor.

Nu ska jag äta lunch, sen blir det promenad med Hanna och sen kommer lillfamiljen hit. Imorgon blir det påskfirande och föräldrafirande; de har 100-årskalas.

Anneli är hemma igen efter tre veckor i Zambia, brun som en kladdkaka. Nästan. (Det finns inte så mycket att jämföra brunt med, pepparkaka är för vanligt och annat klingar lite... negativt.) Jag förstår inte varför båda mina systrar så lätt blir solbrända och fina, medan jag själv förvandlas till en enda stor fräken efter en stund i solen. En flagande fräken dessutom.

Inga kommentarer: