söndag, april 22, 2007

Lunchtrauma

Jag har inte så mycket mat hemma, så jag tänkte fixa några ostmackor till lunch. Snabbt och enkelt tyckte jag. Men tji fick jag, jag skar upp fingret på osthyveln och nu blöder det runt nageln. Suck.

För övrigt såg jag en rubrik om en artikel om jobbintervjuer, den handlade om vilka de vanligaste fällorna är. Och så avslöjade dom, i rubriken då, att nagelbitning försämrar ens chanser. Det är väl klart som fan! Det är faktiskt äckligt. Och dom som gör det, och sen är dumma nog att göra det även under en jobbintervju, får nästan skylla sig själva.

Nu vet jag med mig att säkert några i min bekantskapskrets är nagelbitare. Bara för att nagelbitning är äckligt menar jag inte att ni är det. Okej? All good?

2 kommentarer:

Anneli sa...

Vad skrev de mer då? Jag ska ju på intervju idag kl 17, nervööööööös. Jag biter inte på naglarna iaf :)

P sa...

Nä jag läste ju inte hela artikeln... bara rubriken o underrubriken, sen orkade jag inte klicka vidare. Men du verkar ju ha undvikit fällorna iaf!