måndag, oktober 23, 2006

Duktig i onödan

Åh. Så oerhört störigt.
Jag var duktig igår och läste en massa. Kapitel 9-10 i Pedley hade jag skrivit upp, så okej, då läser jag det. Blev klar vid 18 igår, då började jag läsa i "Försvenskningen av Sverige" till etnologin. Sen sovdags. Och jag kände mig himlans duktig ändå, jag hade ju fått mycket gjort.

Nu nyss tittade jag på planeringen igen. Och insåg att jag inte alls skulle läsa kapitel 9-10. Jag ska läsa kapitel 5-8. Till imorgon alltså. Så nu är det bara att sätta igång. Åh stööör! Då blir det inget mer etnologiplugg idag gissar jag. Jösses, hur blev det så mycket helt plötsligt? Eller, det skulle nog vara lagom mycket om det inte var för etnologin. Eller antiken, beror ju på hur man ser det.

Så... mina planer...

Idag: Läsa kapitel 5-8 i Pedley. Och en stencil. Och så har jag tvättid 14-16.
Tisdag: Föreläsning och sen gasque på kvällen. Kanske hinner med lite plugg däremellan.
Onsdag: Pluggpluggplugg.
Torsdag: Föreläsning. Jobba på Smålands 17-01. Nån timmes plugg däremellan också.
Fredag:
Lördag: Kanske går på släppet till Snerikes herrmiddag, kompisarna jobbar ju där. Men får se.
Söndag: Pluggapluggaplugga.

Och nja. Helt i onödan var ju inte de kapitel jag läste. De ska vara lästa till nästa tisdag. Men lite störigt är det som sagt ändå.

Inga kommentarer: