måndag, oktober 23, 2006

Inatt jag drömde....

Jag hade en så konstig dröm. Jag var någonstans med massa människor, och skulle simma. Jag tog baddräkten jag fått av Anneli, fast det var inte alls samma, och simmade runt ett tag. Sen märkte jag att det var en stringbaddräkt och fick lite smått panik. Tog mig till någons sovrum, där jag hittade en annan baddräkt och provade. Insåg när jag tittade i spegeln att det inte alls var en baddräkt, utan nåt röd-svart raffset. Med string. Så då fick jag byta tillbaka till den första baddräkten igen.

När jag vaknade var jag tvungen att prova baddräkten på riktigt, något jag inte gjort än. Och nog tusan måste det ha varit en sanndröm! Okej, det är inte en stringbaddräkt, men den sitter så konstigt att den liksom blir en sån om man rör sig. Exempelvis om man simmar, skulle jag väl gissa. Så det är inte bara ett simhallskort som ska införskaffas, utan även en baddräkt. En som täcker min delikata lilla rumpa ordentligt!

Inga kommentarer: