söndag, oktober 01, 2006

Kort planering

Liten översikt över de kommande veckorna:

Idag plugga och hämta nyckel
Måndag plugga
Tisdag flytta
Onsdag superplugga
Torsdag tenta. Eventuellt teater på kvällen om jag får biljetter
Fredag ska hemtentan i etnologi senast in. På kvällen inflyttningsfest
Lördag ska jag vara med och arrangera herrmiddag på Smålands. Vi börjar 10, middagen början nog 18 eller 19, sen jobbar vi på festen efteråt, och sen festar vi själva fram till 6 på morgonen.
Söndag spela med Glasblåsarna 16-18.30
Måndag jobba på Smålands 17-01
Tisdag föreläsning 10-12
Onsdag städdag på nationen
Torsdag föreläsning 10-12
Sen hem till Stockholm, vet inte om jag åker på torsdag eller fredag.

Jag förstår inte det här. Jag lyckas alltid vara ute i sista stunden, som nu med tentan. Jag kan ju ingenting. Ska jag plugga in allting på tre dagar? Typiskt mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas det går bra att flytta idag!!!!