onsdag, oktober 04, 2006

Tentaångest

Så det är såhär det känns?

Tror att jag är inne i en fas av förnekelse nu. Det är därför jag sitter vid datorn och tittar på helt onödiga sidor, och klockan nio planerar att titta på Top Model.

Klarar jag tentan imorgon är det ett under. Ett under I'm telling you!

För övrigt är det lite roligt att ingen, inklusive jag själv, kommenterat mitt fel i inlägget om Paprika. Jag knaprade självklart på en paprika, inte en tjej. Hjärncellskrock. En person märkte det dock, det var Veronika. Vi har diskuterat lite kring ifall folk tror att det var ett skämt, att det var lite humor från min sida. Men jag tror att ni inte märkte något :)

Imorgon efter tentan flyttar jag. Flyttlasset gick ju i tisdags, med hjälp av en vän med bil (även kallad Gina), men jag själv är inte flyttad än. Jag och min tandborste. Och ganska mycket mer. Lite jobbigt dock att det inte verkar finnas varken täcke eller kudde där. Bahar, som jag hyr av, frågade om sängkläder. Jag sa att det har jag ju själv. Inser nu efteråt att vi har olika åsikter om vad sängkläder i. Hon tycker det är täcke och kudde. Jag tycker det är det man klär täcket och kudden i.

Oavsett om man klarar tentan eller inte är man iallafall välkommen till Arijeta på tentafest imorgon kväll, det känns bra!

4 kommentarer:

Veronika sa...

Varför kallas bilen Gina?

Anonym sa...

Till nästa tenta får du komme ut till Flogsta och skrika med alla andra kl tio. Det hjålper faktiskt, lite av ångesten försvinner, tro't eller ej!

Anneli sa...

Faktiskt såg jag felet med tjejen o paprikan men trodde du försökte vara rolig... :p

P sa...

Veronika: Inte bilen. Vännen med bilen.

Amalia: Jag funderar starkt på det! Fast jag har även hört att folk brukar hoppa från hsen i Flogsta av tentaångest ;D
Hoppas att din tenta gick bra!

Anneli: Jaha. Ja det hade nog kunnat vara ett skämt om jag kommit på det :p