torsdag, maj 10, 2007

Inte helt pessimistisk

Jag inser att jag alltför ofta kan uppfattas som klagande. Som i förra inlägget. Men, jag vill försvara mig lite och säga att så är det oftast inte. Faktiskt. Så det så. Hmpf.
(där kom det igen!)

Kan ju snabbt plita ner att jag känner mig mer levande än på länge. Det är tokmycket att göra, men tiden flyger iväg och man känner sig aldrig ensam. När jag tittar på kort från det här året, som vi snart är halvvägs igenom(!) är det så sjukt många roliga tillfällen fångade. Så nej, missnöjd är jag absolut inte. Så att ni vet :)

2 kommentarer:

Anneli sa...

Snart halvvägs igenom? Idag är ju bara den 101:a dagen på året, det är hela 264 dagar kvar till årets slut.

P sa...

Jaså? Ja, jag har ju inte räknat. Jag tänkte mest att snart är det juni, och det är månad 6 av 12.