tisdag, oktober 09, 2007

För övrigt...

... är det jag som är jag. Jag gick till kommunhuset förra veckan, och det var jag som hade vunnit två fribiljetter till Stadsteatern. Skoj skoj! Höll ju faktiskt på att bli lite smått schizofren där när jag trodde att det var en annan jag i Uppsala...

När jag påpekade att jag inte fått någon info om att jag vunnit utan råkat hitta det själv på internet sa dom att dom ju vill att ungdomar går in på kommunens hemsida, och därför får man veta att man vunnit på det viset. Jag undrade försynt om någon annan hittat den infon, och fick veta att "Nej, du är den första". Kanske även den sista, om jag lite våghalsigt ska gissa? Jag menar, hur många går in på kommunens hemsida bara sådär? Jag trodde för övrigt det var Skatteverket som hade tävlingen... Och det är väl ingen mer än jag som är så geeky att man googlar sitt eget namn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ballt. Vad ska du se? Hade jag fått en biljett så hade jag nog sett Ett Dockhem och sen jämfört den med Dramatens uppsättning av densamma i höst.

P sa...

Jag har ingen aning, vet inte alls vad som går på teatern nu... får kanske ta mig i kragen och kolla upp det! Fast å andra sidan gäller biljetterna i två år, så jag har ju inte så panikbråttom... Vad är Ett Dockhem för något då?