onsdag, oktober 10, 2007

Tränad!

Herrejösses säger jag bara. Idag var jag på aerobics, för nybörjare, och sen direkt efteråt körde jag core. Var skitorolig för att köra aerobics, men det var skoj och ska garanteras upprepas. Och nybörjarklassen är nog alldeles lagom. Alltså, benen hänger ju med, men armarna? Jisses, sån kroppskontroll har jag inte. Core har jag ju kört några gånger förut, passet är lite ändrat nu men det mesta känns igen så det var lugnt.

På vägen till och från SATS går man förbi en dansaffär, och det slog mig idag vilka otroligt käcka bröst deras skyltdockor har. Nästan så att man generat vill titta åt ett annat håll. Finns det inte bh:ar för skyltdockor? För dom där dockorna fryser, det kan jag nästan svära på.

På tal om käck: igår på väg till skolan ramlade en dam med sin cykel. Jag hjälpte henne upp och insåg hur min kropp intogs av en otroligt käck varelse. Kläckte ur mig massa käcka kommentarer. Huva, snudd på genant.

Inga kommentarer: