måndag, oktober 29, 2007

Allt är skit

Ja, så får man faktiskt känna ibland. Och efter lite reflekterande har jag kommit fram till att så är det just nu:

Min mobil blev snodd för över en vecka sen, och sen dess är jag utan.
Min taklampa förstördes samma kväll, så jag lever i evigt mörker och vicevärden verkar inte vilja låtsas om att jag berättat om felet.
Mitt skrivbord är trasigt.
Jag är förkyld.
Jag har haft alltmer ont i min vänstra höft de senaste dagarna (kom igen, jag är ju inte ens gammal!)
Jag har inlämning i antiken på fredag klockan 12. Och tenta i socialpsykologi klockan 8-12 samma dag.
Min dator är trasig. Det har nu gått lite över ett år sen jag köpte den tog jag just reda på, så nu gäller inte garantin = jag kan inte få den lagad.
Mina armbågar gör ont när jag skriver vid datorn. Vilket det blir en del av när man pluggar.
Jag kan inte träna eftersom jag inte mår bra.

Några bra saker:
Jag missade att anmäla mig till tentan, men det gick att ordna i efterhand så jag fick just mail om att jag får skriva den iallafall.
Jag vann 75 kronor på en trisslott. Nu kanske jag har råd att laga datorn.

1 kommentar:

Anonym sa...

laga eller inte. du har reklamationsrätt i 3 år enligt konsumentköplagen. gå till biblioteket och kolla när rådgivaren är där så får du bra och aktuell hjälp! de wont win!!