tisdag, oktober 23, 2007

Länge sen nu

Oj vilken oeffektiv dag jag har haft... Jag har gjort diverse grejer, visst, men varken skrivit pm eller varit ute i friska luften eller något annat.
Jag har däremot lagt upp en hel massa foton på facebook, varit och handlat, spärrat mobilen och abonnemanget jag blev av med i fredags, skickat annonsuppgifter till tidningskonventet, diskat...
Nu sitter jag här insvept i en filt och äter Frödinges kladdkaka med grädde medan jag ser på Desperate Housewives. Vilket inte heller följer planen. Den var nämligen att gå på tk-möte och sen dricka lite. Men nej, jag var inte på sånt humör.

Sammanfattning av helgen:
Korridorsfest fredag. Roligt, mycket folk. Mobil försvunnen (stulen?)
Fira farfar lördag. Trevligt. Vi får fortfarande sitta vid barnbordet och vår middag består som vanligt av korv med bröd till förrätt och pannkaka till huvudrätt. Den yngsta av oss vid barnbordet fyller snart nitton.
Jag har fått ett bostadsstipendium. Najs.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu ljuger du! Den yngsta vid barnbordet var precis över 18 månader. Så det så.

P sa...

Ja jo... men han hör ju inte till "vår generation" som är positionerade där.. han fick ju bara hänka på :)