tisdag, oktober 09, 2007

Tjubidupp

Ja, jag ringde. Jag ska dit och träffa dom på fredag eftermiddag. De har hittills fått svar från en till person, och vill självklart träffa båda (eller alla om det blir fler), så vi får la se hur det blir.

Var på Linnékafét med Karin och Harry, köpte kladdkaka, den var inte god. För chokladig och knappt kladdig alls. Nästan sådär kompakt så det känns som läpparna är botoxade och sväller upp. Inte för att jag har botoxat mig, men ändå. Eller vänta, botox används mot rynkor och inte i läppar va? Eller?

Imorgon är det skola 12-14 (galen tid, när ska man då äta lunch??), och sen träning ungefär 16-18. Tänkte våga mig på aerobics (wish me luck!) och sen om jag inte är för slut och tillintetgjord köra ett corepass också. Ett tillägg till min plan är att gå upp tidigt imorgon så att jag kan läsa Aronson mellan 8-10. Mellan 14 och 16 lär jag inte kunna koncentrera mig om jag känner mig själv rätt, så får väl försöka läsa Goffmans "Jaget och Maskerna" på kvällen.. fast då brukar jag inte heller kunna koncentrera mig. Menmen, får se imrogon hur seminarieuppgiften ser ut. Vi ska nämligen förmodligen ha seminariegruppsmöte på torsdag förmiddag, kanske hinner man skumma igenom boken och hitta viktiga begrepp på onsdag kväll iallafall.

Torsdag kväll blir det eventuellt en träff med de gamla kursarna, men det velas lite om det. Och på fredag är planen att simma minst 40 min, och sen som sagt träffa den däringa familjen. Ja, så ser min kommande vecka ut... ifall ni undrade... heh.

Jag är hungrig! Hur är det möjligt klockan nästan-elva på kvällen? Underligt. Skyller på den ogoda kladdkakan...

Snart är det korridorsfest, hoppas det blir skoj... tänkte fixa upp min discokula, men kanske överlämnar den till nån annan istället så det inte blir dansgolv inne i mitt rum... tänker mig att det kan gå vilt till då... Jag kanske kan ha ett.. jag vet inte... twisterrum? Får fundera vidare...

Nu är det tandborstning, tandtrådning och tandsköljning som gäller! (Och fy fjäsiken vad Listerine gör ONT att använda! Ska det vara så?)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, listerine ska nog göra ont så det spränger bort allt elakt i munne.

P sa...

Men, kan det inte lite skonsamt avverka det elaka istället? Känns ju som en Hiroshimabomb... och det gör ju inte ont på tänderna utan typ under tungan, och när det gör ont måste jag spotta ut på en gång även om jag sköljt för kort tid... och så blir jag som alldeles varm i bröstet också. Det är en lika underlig upplevelse varje gång^^