fredag, december 15, 2006

Lista

Usch jag har en riktig deppdag verkar det som, det var inget jag hade planerat men så blev det visst. Jag sitter på mitt rum och är eländig och gråter åt absolut ingenting. Därför tänkte jag vara lite lagom opersonlig nu och köra med en lista eller två.

Fyra saker jag skäms för:
Ptja, mitt nedåt-leende besvärar mig ibland...
Jag skäms över att vara så mesig, skulle gärna vara lite kaxigare när det väl gällde
Jag kan inte påstå att jag skäms över mina rosa sängkläder med nallar på, även om jag kanske borde. Kommer nog faktiskt inte på något mer. Men känn er fria att upplysa mig om vad jag borde skämmas om... eller nej, gör inte det.

Fem saker jag vill göra nästa år:
Helt galant klara av både de 20 poängen och att vara klubbverkare under vårterminen
Hitta någonstans att bo på riktigt, inget andra än första hand dvs
Gärna hitta något skoj extrajobb under höstterminen
Nej vad är det här, jag kommer bestämt inte på något mer på den här punkten heller. Tragiskt.

Fem saker jag gjort detta år:
Backpackat i Sydamerika och Karibien
Flyttat hemifrån
Börjat plugga på universitet på riktigt
Tappat upp öl
Blivit moster

Jahapp, nu har jag skrivit en lista. Nu då?

Inga kommentarer: