söndag, december 17, 2006

Nuläge


Förkylningen håller i sig, men det ska inte få stoppa mig att gå på pubjobbarsexan idag. Baskemej.
Dagen har i övrigt varit trevlig och förvånansvärt effektiv för att vara så oeffektiv. Jag vaknade halv elva, men låg kvar i sängen och läste om romersk religion till klockan två. Sen lunch, tortellini och vitlökasbaguetter. Efter det en dusch. Och nu sitter jag alltså här och leker med datorn.
Småningom ska man väl dra på lite ansikte och några kläder, och kvart i fem ska jag möta Amalia för gemensam färd mot Smålands.
Jag räknar med att vara bakis och trött och sjuk imorgon, och därmed missa föreläsningen om Pompejis topografi. Lite synd, men jag är ju inte mer än mänsklig. Fast vem vet, det kanske blir en tidig kväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du får det jätte jätte bra ikväll!!!!!!

P sa...

Ticketack, och tänka sig det blev en jättebra kväll :)