måndag, december 04, 2006

Uppdrag: ge dåligt samvete

Som ni kunnat läsa här tidigare tränade jag på SATS en gång. En gång, en gratis gång. Jag var på ett BodyBalance-pass med syster, där jag snabbt kunde konstatera att jag saknar inte bara smidighet och balans, utan även muskelmassa. Men det här var nog för ungefär en månad sen, så träningsvärken har hunnit gå över.
Förra veckan ringde till min glädje telefonen. Men den känslan höll inte i sig så länge. Det var en hurtig kille från SATS. Han undrade hur det hade gått på träningen, hur jag trivdes och så. Jag sa på en gång att Nej jag kan inte köpa träningskort, jag har inte råd på det. Hans omedelbara, anklagande svar var:
"Va?! Har du inte råd att ta hand om din kropp!!!?!"
Får man säga så?

2 kommentarer:

Anneli sa...

Hahahhahahaha. De har inte ringt mig, och jag tränade flera gratis gånger :)

P sa...

Fast kanske för att de såg på dina uppgifter att du inte bor här...?